The last 24 hours

 
 
Hej vänner! Hur har ni det? Jag är på bättringsvägen! Sitter för tillfället och har en lugn lördag för mig själv, precis vad jag behöver.
 
Det går lite upp och ner med bloggningen som ni ser. Ibland gör jag flera inlägg per dag, svarar på kommentarer inom loppet av 5 minuter och ibland går det dagar utan att jag rör bloggen. Jag skriver inga inlägg och att svara på kommentarer finns inte ens med på kartan (även om många kommentarer värmer!). 
 
Jag älskar att blogga, havin my own space till att få skriva i princip vad jag vill på, visa bilder och få dela med mig av min vardag. Bloggen är ju mitt eget lilla "forum" där jag får fylla ut med det jag känner för och jag gör det främst för min familj och mina vänner to keep them a bit updated och att det är fler som tar sig tid till att titta in här gör det hela bara extra kul! Att få friheten till att skriva om det jag vill och tycker om är det som gör min blogg personlig men den kommer aldrig bli privat. Det finns mycket jag delar med mig av men minst lika mycket som jag inte delar med mig av.
 
Just nu går jag igenom a shitty period i livet och det är anledningen till att jag inte prioriterar bloggen. Det finns helt enkelt annat jag måste lägga fokus på just nu. Typ som att skratta lite högre och älska lite mer för om något är jobbigt så är det faktiskt att skratta när  allt gör ont. Det är rätt sjukt egentligen, hur trasig man kan vara inombords samtidigt som man skrattar och omgivningen bara får för sig att man är genuint glad, att livet svävar på rosa moln och att man är allt annat än trasig, bara för det där skrattet. Det är bra att skratta när man mår dåligt så att man inte gräver ner sig men man får inte heller glömma att det är okej att må dåligt, man är inte mer än människa.
 
Över till lite roligare saker! Igår blev det spontant att jag mötte upp Vidar för en och annan drink, vi började på an irish pub där vi mötte två britter varav en kille spärrade upp ögonen, log världens léende och sa "really!?!?" med sin brittiska accent när jag berättade att jag bott i London, tills jag avslutade min mening och sa ".... and I hated it!", haha. Bytte fort ämne efter det.. Sedan åkte vi vidare till en himla massa barer/pubar, när jag kom hem landade jag skönt i soffan och slocknade till en dålig film någon gång innan solen hann gå upp. Idag spenderade jag dagen tillsammans med en liten del av min andra famlj som var på besök, sedan mötte jag upp Joel och käkade lite innan jag begav mig hemåt. En väldigt bra lördag!

e skriver:

så himla fina bilder :)

Jen skriver:

Sv: Det gjorde absolut ingenting :) Alla sitter inte vid bloggen hela tiden för att svara på kommentarerna liksom ;) men nee stackare :/ du får krya massor på dig!
Beundrar dig som ändå försöker att visa ditt positiva jag när man egentligen mår bajs inombords... Men att våga visa att man är ledsen å trasig nån gång ibland kan va viktigt oxå, annars kommer man att bryta ihop å gå in i väggen till slut. Håller tummarna för att allt kmr att kännas bättre för dig. Kramar

milina.blogg.se skriver:

fina bilder!

Tess skriver:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Felicia Karlström skriver:

Svar: Ja visst! =)

Låter som en toppen lördag du! =) Kram!

Linda skriver:

bra att de e bättre:D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf skriver:

Sv: Ja men verkligen. Det hade vart riktigt häftigt!

Härliga bilder i inlägget! :)

Love-Lis skriver:

Vilka fina bilder! Härlig blogg har du också!'

milina.blogg.se skriver:

- kommer på tisdag, kolla då, då kommer även Kissie att vara med :)

Maja! skriver:

Jätte fina bilder :)

Meg skriver:

låter som en bra helg! och maten såg god ut, nomonom :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0