Tell me your stories!

 
Ibland kan det vara skönt att glömma alla konsekvenser, allt man egentligen är rädd för, för en sekund och bara våga göra det man vill. När var senaste gången ni gjorde någonting för första gången? Eller när sket ni i allt och rent utsagt bara KBKade? Berätta!
 
Vore så himla kul att få läsa, och blir det en och annan historia kan jag samla allt i ett inlägg och lägga upp det på bloggen så kan vi inspireras av varandra och våga mer! Vore väl kul?

Jen skriver:

Vilken bra grej du kommer på här :D jag är så himla dålig att komma ihåg saker när man väl måste komma ihåg det! Men jag kan säga att jag har börjat köpa kjolar å klänningar frivilligt för första ggn i hela mitt liv för ett par månader tillbax å verkligen njuter av det :D

Joe skriver:

Oj, svår fråga. :) Försöker utmana mig själv lite då och då, men i söndags var jag på en yoga och ayurveda-dag där jag faktiskt gick dit i syfte av att bara nätverka. Jag har lätt för att ta kontakt med människor, men att just verkligen gå dit som ny-exad med påklistrat självförtroende och bara våga TRO på sig själv....de var lite nytt och utmanande. :) Och de gick faktiskt väldigt bra.

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf skriver:

Sv: Tack! :) Håller verkligen med dig. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! :)

milina.blogg.se skriver:

Låter som en rolig idé :)

- supersegt!

linda skriver:

vad menar du :D?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0