Långfredag

Jag är i en stad jag desperat velat flytta ifrån, och längtat tillbaka till när jag väl stuckit men efter 18 år i samma stad så blir det rätt tröttsamt. För tillfället sitter jag utan en jacka, kanske för första gången i år, utanför ett rosa hus medan solen håller på och går ner med Emil bredvid mig som försöker förklara varför han skakar som om det vore -30 grader och inser att det inte är så farligt att vara tillbaka (at least for a while) ändå.
 
Ikväll tänker jag skapa minnen med Emil, Kevin och min bästa vän som jag kan skratta åt imorgon. Är säker på att den här kvällen kommer bli riktigt bra! Hoppas ni har en fantastisk kväll och vad ni än gör, HA KUL för det tänker jag. För det är jag värd och det är ni med!

Erika skriver:

Ha kul ska vara ett motto, något man alltid ska ha :)

Jen skriver:

Du kanske kan flytta till en ny stad, nytt land :) take a risk?
Ha en fin påskhelg du!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0