It was friday night

Hej bloggen! Hur var er fredagskväll? Jag mötte upp ett par kollegor för en karokekväll och som ni kanske förstår krävs det en del alkohol för ett gäng ungdomar ska våga sig på en och annan sång, så att ett par drinkar på det fick det bli och sen så var dom flesta varma i kläderna haha. Sedan bestämde vi oss för att fortsätta kvällens bravader (minus all sång) hos en kille som till min förvåning bodde en minut ifrån.
 
Efter att ha skrattat oss igenom natten somnade jag till slut i en varm famn och klev innanför dörren tidigt på lördagen. Sov bort i princip hela dagen och om jag minns rätt klev jag nog inte upp förän vid 19 någon gång.. Men men, skönt var det! Skrattade gott och sov gott, ingen borttappad plånbok eller mobil - slutet gott, allting gott!
 
Nu måste jag ta tag i packningen. Hoppas ni har en trevlig lördagskväll! 

KassandraPalma skriver:

bildtext, så sann!

KassandraPalma skriver:

Karaoke är så himla kul! vart så länge sen jag gjorde det

Michelle skriver:

citatet<3

sv: Vad elaka dem var! Jag älskar ettan.. och alla andra också!! :D

JUNITJEJ skriver:

Svar: Varför har du slutat att äta äggmacka?

Erika skriver:

Bra bild :)

KassandraPalma skriver:

Haha, ja det får jag verkligen göra!

MATILDA skriver:

så bra citat :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0