22.04

grekland 2013
 
Var så inställd på att det skulle bli en grym kväll igår och det blev det! Efter att hälsat på ett par vänner till Kevin och Emil gick vi vidare till å för att möta upp ett par grabbar för ett par drinkar. Sedan traskade vi vidare till bmb och avslutade kvällen med ett standardbesök på donken innan vi hoppade in i taxin och åkte hem. Det är så jävla kul att börja en kväll tillsammans med ett par härlig vänner och avsluta kvällen med dubbelt så många. Då somnar man med ett leende på läpparna!
 
Imorse unnade vi oss en rejäl sovmorgon innan vi bestämde oss för att ta tag i dagen. Jag sprang likt ett lik över till grannen för lite gott i solen tillsammans med ett par härliga vänner så på balkongen har jag spenderat i princip hela (åtminstone halva) min lördag. Vad har ni gjort idag? Vad gör ni ikväll? 
 

MATILDA skriver:

Glad påsk! :D

Filippa skriver:

Snygga bilder! Jag har aldrig varit i Grekland är det ett resvärt ställe? :)

felicia skriver:

vilka fina bilder! vill också resa till Grekland :)

Joe skriver:

Låter riktigt härligt!! :) Njut av sol och värme.

Erika skriver:

Härlig bild :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0