Brunch




Känns som att vi har fått ett litet smakprov på våren och sen gått över direkt till hösten. Hundra nyanser av grått är det man möts av när man tittar ut.. 

Hej förresten! Passade på att gå en långpromenad imorse innan himlen öppnade upp sig, när jag kom hem möttes jag av nybakat bröd och massa gott. Och nu sitter jag på bussen på väg till jobbet, det verkligen spöregnar så det gör inte så mycket att jag behöver sitta inne idag även om jag hellre hade velat ligga i soffan och se en bra serie..

Okej, börjar bli sjukt illamående av att skriva och sudda tusen gånger om. Hörs hurrni!  

Ida skriver:

Dör vad gott!

Amanda ▴ skriver:

Åh vad gott det såg ut att vara! Vad är det i för något? :)

Meg skriver:

amen skojaru! älskar brunch, ser sjukt gott ut :D

Marie Bergman - Om livet på Cypern skriver:

Gott! =)

Johanna skriver:

gott!

Cecilie skriver:

Åh så gott!! Älskar färska bär :D

Kolla gärna in min Youtubekanal som är inriktad på skönhet och smink https://www.youtube.com/channel/UCoSzVWXB0f29IF3Jtu0YNLA :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf skriver:

Mums!

e skriver:

vad gott det såg ut :)

Joe skriver:

Åh guuud så gott!!!

ida foto. ♛ skriver:

åh så himla goooott!!

♫♪ sandra skriver:

gott!

bexollila skriver:

å gud va allt såg gott ut!

Marie Bergman - Om livet på Cypern skriver:

Hehe ja det är härligt, det måste jag ju erkänna =)

Celine skriver:

Åh så lyxigt!

JUNITJEJ skriver:

Allt ser fantastiskt gott ut!

Erika skriver:

Såg riktigt gott ut!

Tess skriver:

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram

Lydia Elstig skriver:

gott!

F R I D A - M A R I A skriver:

Ååh, vad gott det ser ut!

VICTORIA skriver:

Åh vad gott!

anna skriver:

men ååhh, så himla gott!

frukallgren.blogg.se skriver:

Holy moly vilken brunch :D Mums!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0