30.04.14

 
Hej bloggen! Har haft ett par väldigt bra dagar i sommarvärmen Sverige erbjudit den här veckan. Hela 26 (!!!!!) grader och strålande sol fram tills idag, valborg och allt men å andra sidan känns det som att det alltid är dåligt väder på valborg haha. Min hosta har dock blivit värre och värre, till slut så blev det så jävla jobbigt med andningen så det fick bli en sväng till läkaren igårkväll. Fick ingen diagnos på någon sjukdom så det kändes skönt med tanke på att jag började misstänka lunginflammation. 
 
Nu måste jag verkligen ta och hoppa in i duschen, skulle ha gjort det for a long time ago men jag lyckas alltid fastna för något (o)intressant på internet.. Vad ska ni hitta på ikväll? 

Johanna skriver:

gott!

Kajsa skriver:

Hoppas det blir bättre med hostan snart !!

Joe skriver:

Åh vad gott med våfflor. Ska se om jag kan övertala mig kille till detta i kväll :)

GoForFit skriver:

Åh så gott! :)

Jessica skriver:

Mumms va gott!

Annika skriver:

Mumsigt :D

JUNITJEJ skriver:

Krya på dig!

Ebba skriver:

Också haft bra väder !:) fast nu ska det tydlige. Blir 10 grader... Längtar till sommaren <3

Sofia skriver:

Ser supergott ut :-D

Sarah skriver:

Åh vad gott det ser ut! Krya på dig btw <3

Annster skriver:

Ser gott ut :)

Johanna skriver:

Så gott det ser ut! Kram

Jen skriver:

Sv: ååh tack tjejen! jaa precis :D nån gång i livet kmr jag försöka att göra det. Lite svårt när man har en pojkvän för då måste man övertyga honom att göra samma sak oxå hihih ;)
Oooh shit 26 grader! Det e riktigt varmt å skönt det :D vi e glada här att vi når upp till 10-12 grader XD

Veronica skriver:

Krya på dig!

ekochic.se skriver:

Dom våfflorna ser mycket goda ut!

Ida skriver:

Gott det där såg ut!

Moa skriver:

Åh vad gott det ser ut! Din blogg är jättefin!

frukallgren.blogg.se skriver:

Alltså herre vad gott det där såg ut! :D

Fani skriver:

Det där såg ju inte lite gott ut alltså :) Älska våfflor!

Idas beauty ~ nybliven mamma till Filippa ♡ skriver:

Det där såg ju inte liiite gott ut! *_*
Sv: åh men tack! Ja newbie har helt underbara kläder.

Linneaellinore - FOTO skriver:

Åh vad gott!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0