23.04.14

 
 
God morgon! Vaknade ur en konstig dröm och undrade vart jag var när jag väl öppnade ögonen imorse, tog ett tag att fatta att allt som precis skett bara var en dröm. Tur det! Sedan blev det en promenad till ica för att handla med Verro. Eller hon handla, inte jag. Två vilsna apor inne på ica innan klockan ens hunnit slå 10 en onsdagsmorgon.. 
 
Vägen till ica, det är kul att gå en väg man gått miljontalsgånger och blicka tillbaka. Går förbi min barndomskompis lägenhet, sneglar lite snabbt och inser att  jag inte längre kan springa upp dit lite när jag vill precis som jag alltid kunnat göra och sen dagiset jag gick på, det ser precis likadant ut, ett par kids i sandlådan och ett par kids som leker bakom kullen vid staketet, precis som jag och mina barndomskompisar gjorde. Det är fint att bokstavligen take a walk down the memory lane haha. Tänk att 10+ år har gått så himla fort! Nej, nu ska jag slå på Suburgatory och äta mina frukter. A good way to start the morning, I must say.

Ida skriver:

Men mumsmumsmums!

Erika skriver:

Så gott det ser ut, härligt med massa frukt :)

Solin skriver:

SV: Tack snälla!

anna skriver:

underbart att börja dagen med massa god frukt!

Charlotta Hägg skriver:

Sv: Jaa, det var verkligen helt underbart! Vill gärna åka på spa snart igen :D och det där såg väldigt gott ut! KRAM

Johanna - A dream as a model ♥ skriver:

Härlig vägen till Ica låten och mums så gott det där ser ut! :D

Jessica skriver:

Åhh så gott det där såg ut :)

Lovisa skriver:

Åå så gott! :)

Tess skriver:

Mums, vad gott! :) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0