21.04.14

australien 2013/2014
 
Nu har förhoppningsvis hela Sverige ett smakprov på sommaren, klarblå himmelm strålande sol och så pass varmt så att man kunde sitta ute och svettas. När jag och paddan vaknade igår (om man nu kan kalla halv 2 imorse) berättade mamma att grannen varit och plingat på och bett mig komma över för lite käk och desperat efter käk som jag var sprang jag självklart över haha. Det bjöds på mackor, frukt och plättar i solen tillsammans med ett par härliga tjejer ute på balkongen. Det är ju lyx att få käk direkt när man vaknar måste jag säga. Om man ändå hade så varje dag.. Kände mig extremt seg efter helgens bravader så en lugn söndag var välbehövligt!
 
Nej, nu ska jag gå och göra i ordning något att äta. Ingen frukost serverad idag.. Hörs sen!

Fanny skriver:

Vad snällt att de bjöd på lunch! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0