17.04.13

 
Jag känner mig numera som en 80 årig tant, är helt slutkörd och klockan har inte ens hunnit slåi 10. Idag har jag i alla fall spenderat min dyrbara tid tillsammans med min granne, vilket jag gjort hela veckan nu när jag tänker efter, allt ifrån mornar till sena nätter men det är väl tur att man har en fin granne man kan springa över till när man känner för det! Åt på Ruffino till lunch gjorde vi och jag åt en riktigt jävla god pasta så till er som bor i Västerås, gå dit och tillfredsställ magen!
 
På tal om mat, jag måste gå och äta innan jag hungrar ihjäl. En bra film på det alternativt lite läsning och sen sover jag som ett barn. 

Meg skriver:

Vafan, jag bor ju i Västerås! Vart ligger detta hak? :)

MATILDA skriver:

gott =)

maandelina.blogg.se skriver:

ååhh


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0