16.04.13

 
 
 
Får alltid så jävla ont i magen när jag äter glass, men ska ändå envisas med att äta det.. Ångrar mig efter typ 10 tuggor då kroppen börjar säga ifrån. Har legat och tyckt synd om mig själv den senaste halvtimmen bara för att jag åt lite glass för en stund sen haha. Nu blir det no more ice cream for a while! 
 
Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen möta upp Isabelle! Vad ska ni hitta på idag?

Erika skriver:

Fy vad sugen jag blev på B&J nu! Synd att din mage inte klarar av det :/

sv: Ja, superfin!

♫♪ sandra skriver:

nice!

Jennifer skriver:

Haha jag är likadan! Älskar glass men får så ont i magen - but still... Ja. Haha. Glad påsk på dig! :)

Isadora skriver:

Åh så gott med Ben & Jerrys! Ska nog ta och köpa hem en burk idag faktiskt :) Superfina bilder du tar btw!

bella skriver:

fina produkter! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0