15.04.13

 
Min hjärna exploderar på grund av alla val kring högskolan just nu, nog med att vi ska vara tacksamma över att vi har en hel del valmöjligheter i dagens samhälle men jävlar vad svårt allting blir när det kommer till kritan. Nu har jag i alla fall skickat in min ansökan, så en sak mindre att tänka på fram till antagningsbeskeden kommer. Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och se ett par missade avsnitt av efterlyst. 
 
Ha en fin kväll! Puss!

Joe skriver:

Håller med! Alldeles för mycket val numer... Håller tummarna för bra svar på antagningsbeskedet :)

Kajsa skriver:

jag har inte ens sökt in och är ändå förvirrad ! hehe :)

Junitjej skriver:

Hoppas du blir antagen!

Mikkis skriver:

Fin Bild! :) Hoppas du kommer in på det du sökte till :)

MADDISENJ.SE skriver:

Det är inte lätt det där med att välja till högskolan


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0