1 april



Hej på er!

Bestämde mig för att gå till läkaren idag, fick som tur ut lite mediciner så nu hoppas jag att jag blir frisk inom snar framtid! 

Idag har jag endast planer på att ligga i sängen och nöta PLL hela dagen eftersom det snöar ute!? Förhoppningsvis är det ett dåligt aprilskämt från vädergudarna.. 

Henrietta skriver:

är också sjuk, hoppades också att jag skulle få mediciner idag men fick inget alls! så besviken haha

Emilia skriver:

Haha snö? Härligt!

leavanny.blogg.se skriver:

SV: tackar så mycket :)

Joe skriver:

Usch då. Hoppas du snart blir frisk! :)

Kaiisa skriver:

Krya på dig!

Johanna skriver:

gott!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf skriver:

Mums vad gott!

JUNITJEJ skriver:

Krya på dig!

Jen skriver:

Åh nej va e du för sjuk? :( krya massor


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0