Those harder goodbyes

 
 
 
Efter kvällshäng på Pitchers och en beställning från Donken sov jag och Kani gott. Om man bortser att hennes rum kändes som årets bastu. Och justja, innan vi gick och la oss fick vi för oss att borsta tänderna med bakpulver. Men youtube got us fooled cause it was disgusting. 
 
Torsdagen i all ära bjöd på ett par jobbiga avskedskramar men träff med fina vänner. Det är som att man sparar dom mest jobbiga hejdå till slutet, to spare the heartache.. Men ett par gjorda, nu är det några kvar. Sen har jag tagit mig igenom the hard part!
 
Jag började med att möta upp Vendela över en lunch för att både catch up och planera roliga saker framöver! Jäklar vad jag kommer sakna den bruden men snaaaart ses vi igen!! Kändes riktigt konstigt att stöta på ett flertal vänner på stan och glatt kunna heja på alla, har blivit van vid Skåne och att inte känna någon. Haha. Sedan åkte jag och mötte upp bästis som jag inte träffat på över 1 år, skönt att äntligen få krama om henne igen! Inte lika skönt att behöva säga hejdå för ytterligare ett par månader, but distance will never kill us.
 
Sedan lyxade jag till torsdagskvällen med finmiddag på restaurang med mannen. Bra avslut, ligger för tillfället utslagen i soffan tillsammans med gossip girl gänget. Tänker nog ligga här tills imorgon, hörs vänner! 
 
(Okeeeej, inlägget skulle upp igår egentligen men blogg strulade så det kommer nu istället. Bättre sent än aldrig.) God morgon förresten!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0