The weekend

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej vänner! Mår ni bra? Jag har lyckats fått en rejäl förkylning så att jag håller tummarna för att det inte ska bli värre. Hur som helst! Hur har er helg varit? Helgen gick väldigt fort, nu när man tänker efter.. I fredags hade vi planer på att gå på en studentfest vars tider var från 23-06.. Om vi gick? Nej. Efter att ha gått hela dagen var vi för trötta för att göra oss i ordning för att dansa hela natten så vi bestämde oss helt enkelt för att köpa med oss burger king och en massa godis till Nattas hotel. Vi äter så jävla mycket här, alla pengar går åt mat.. Jag kom faktiskt aldrig hem den natten utan somnade på deras typ, ärtsäckar fast i större format. Det kändes morgonen därpå vill jag lova.. 
 
Och i lördags efter att ha spenderat dagen på Oxford street och gått loss på barnavdelningen inne på primark så mötte vi upp ett gäng vänner för att fira Lucia, min förra rumskompis som blev hela 19! Vi avslutade iaf helgen med en sight-seeing runt kalla London.. Har lyckats knåpa ihop en liten film på imovie, ska försöka ladda upp den här på bloggen någon dag. Tills vidare får ni lite bilder, bättre än inget.
 
Nu ska jag ta och ringa en saknad vän. Som jag saknat hans röst! Hoppas allt är bra med er! Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0