She's here, I'm here, we're here!!

 
 
Hon är här!!! Och som jag har längtat! Sist vi reste tillsammans var vi i Grekland och solade tills vi börja flagna.. Och nu är vi i London. Efter att vi först blev separerade vid bussarna som skulle ta oss in till London så hittade vi inte varandra när vi väl anlände. Men med min smarta hjärna som valde att följa efter en främling så hittade vi varandra, och efter ett par timmar lyckades vi ta oss fram till hennes hotell. Sedan återstod det för mig att försöka hitta vägen hem. Jag hamnade jag vet inte var och gick vilse ett flertal gånger på typ, en halvtimme..
 
Idag ska vi ha en heldag på oxford street, med god mat och shopping innan kvällens party. Min g12 hänger med så jag ska försöka få lite bilder. Vi hörs! Och ha en bra fredag!

verro skriver:

HÄLSA IFRÅN MIIIIIG!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0