Karlsson på taket

 
 
 
 
 
 
 
Hej vänner! Sådär! Nu har jag fått krama om (och gråta lite....) alla mina goa vänner och sagt hejdå, förutom grabbgänget som hänger med till Arlanda! 
 
Hur som! I fredagskväll hade jag en avskedsmiddag på Karlsson på taket tillsammans med ett gäng fina vänner. Därefter svängde vi förbi Pitchers och sedan somnade jag tryggt i min finas famn. Som jag kommer sakna det, eller det är rätt mycket man kommer sakna med den här stan även om man 90% av tiden vill bort här ifrån.
 
Min sista dag spenderade jag med killen innan tjejerna kom över. Tog tag i packningen (alltid ute i sista sekund) och har för första gången inte packat hela väskan proppfull! Men alltså, jäklar vad lång tid det tar att packa, inte är det roligt heller.. Belönade mig och polarna med en sista natt-donken-runda innan jag mötte upp en killkompis. Sedan ringde Kevin och hade årets finaste avskedssamtal.. Och nu ringde mitt alarm. Känns som jag klev in genom dörren för en halvtimme sen, vilket jag kanske gjorde också. Får ta igen lite sömn på väg till Arlanda!
 
Är konstigt nog inte så nervös, rätt lugn för att vara ärlig. Men det kommer väl när jag sitter och väntar på flyget, mobbad och så vidare. Eller så behåller jag lugnet. *peppar peppar*. Nej, nu ska jag nog ta en dusch. 
 
Ta hand om er mina vänner. Vi hörs när jag är framme! PUSS!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0