En liten Londonvideo

 
God morgon! Jag har som tidigare nämnt lyckats knåpa ihop en liten video till er! Är lika förvånad som er my dear friends.. Är inte världens bästa på att filma och ännu sämre på att göra videoklipp men övning ger färdighet, antar jag. Och inte är det världens bästa kvalite heller... Hahaha. Aja, 
 
Igårkväll hade jag och Natta en riktig myskväll med gosaker och en första måltid vid halv 7 på kvällen. Det värsta är att åka hem från hennes område, åkte som vanligt vilse och det tog mig mer än en timme att komma hem men bättre sent än aldrig. Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning. Måste ta vara på tiden när hon ändå är här, inte länge kvar tills hon åker tillbaka.. Det kommer bli så tomt.
 
Men jag hoppas att ni mår bra mina vänner! Ha det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0