Costa at Stansted airport

 
Efter minuter av bråk med internetuppkopplingen och en "lycka-till-klapp" på axeln från världens gulligaste gubbe som satt bredvid mig så har jag äntligen fått igång internet! Sitter på Costa och dricker den bästa peach lemonaden jag någonsin druckit i hela mitt liv.. Och om typ, 5 minuter (!!!!) anländer mitt finbesök från Sverige och jag är så taggad! Det kommer bli så kul! 
 
 
Alltså, det allra första ögonblicket, när man ser ett ansikte man känner igen komma från flyget eller när man själv anländer till en flygplats och ser någon stå där och vänta, är så jävla lyckligt. Det är ren lycka, haha. Förhoppningsvis har jag lite mer bilder att bjuda på den kommande veckan, men nu ska jag packa ihop mina grejer och ställa mig utanför "international arrivals". Hoppas ni mår bra och att ni tar hand om varandra där hemma. Kram!
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0