30 september 2013

 
 
 
 
 
För exakt ett år sen kan jag med handen på hjärtat säga att jag befann mig i något slags lyckorus. Var riktigt lycklig, hatade skolan, festade en hel del och ville bort från Sverige. Idag är jag lycklig på ett helt annat sätt, jag har tagit studenten med hyffsade betyg, bor utomlands helt ensam och vill hem till Sverige. Det är mycket man hinner med på ett år och allt jag har att säga är, sometimes you win and sometimes you learn.
 
Men färg på kroppen, goda drinkar, lunch vid havet och häng vid poolen skulle inte sitta fel i ett par dagar. Kanske tillsammans med min och Nattas nya grekiska kompis som också vill bort från London. Skönt att höra att man inte är den enda. Visst är London en riktig storstad som aldrig sover, det är bra (och dyrt) käk och shoppingen behöver jag inte ens säga någonting om. Att resa hit är en sak, då får man se allt som är bra med staden men låt mig klargöra en sak för er mina vänner, att bo här är en helt annan femma. Och för att ge er lite inside-information så har jag faktiskt valt att avbryta min kurs som jag pluggar på grund av olika anledningar. Och jag har gjort detta val grundat på kursen, skolan och min hälsa. Jag har helt enkelt gjort det bästa för mig själv. 
 
I torsdags åkte Natta hem och idag bokade hon nya biljetter. Hahaha, på måndag om en vecka är hon tillbaka!! Vi hade en jäkla bra vecka när hon var här sist, det blir minst lika kul denna gång! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0