Wanties

 
 
 
När det inte direkt ekar miljonär (som om det någonsin gör det?) i min plånbok kommer jag såklart på hur mycket som helst som jag vill ha.. Och när jag väl ha pengar, well, då är det väl standard att man inte hittar något som faller en in i smaken.
 
Nu är jag dock sugen på MUS skin serum och deras sun touched rouge (man kan aldrig ha för många rouger, trust me, I know), fler Bobbi Brown produkter efter att ha upptäckt hur bra dom är, polotröjor i både korta och lite längre modeller i höstens fina färger (typ, vinröd, svart, grått..), den perfekta gråa och puderrosa tröjan, en vinröd halsduk, ett par essie nagllack och så skulle det väl sitta fint med ett par stickade tröjor från Filippa Ks kollektion. 
 
Nej hurni, sakta men säkert tänker jag bocka av mina lilla lista ;) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0