Thursday

 
Okej, får dåligt samvete när jag ser att jag har trogna vänner som dagligen besöker bloggen med årets sämsta uppdatering. Det har varit rätt stressigt dom senaste dagarna och jag har inte haft någon tillgång till internet. Yep, där kom ursäkten haha.
 
Hej i alla fall! I förrigår blev det lite spontant att jag tog hela (!!!) min packning och åkte med allt till Nattas hotell eftersom vi dagen därpå skulle flytta till en lägenhet, i ett helt annat område. Strax innan 7 på morgonen checkade hon ut och vi åkte vidare mot vårt nya tillfälliga boende. Jag har lämnat mitt ghettoboende och min värdfamilj och bor numera i en väldigt fin lägenhet med utsikt över big ben och london eye! Lyxigt va?
 
Väl framme efter en lång väg så gjorde vi oss hemmastadda. La alla väskor inne på vårt rum som vi fick första tjing på och sedan tog vi igen nattens förlorade sömn. Utöver det åkte vi sedan vidare till Westfield som är en stor shopping-galleria med dom flesta butiker man vill kika på och avslutade kvällen i China-town. Idag blev det dessvärre ingen sovmorgon, alarmet ringde tidigt imorse. Det var bara att kliva upp och åka iväg, lämnade av Natta som beger sig mot Sverige och köpte med mig frukost till lägenheten som jag nu delar med min syster som är på besök! SOM jag har saknat henne.
 
Har både bilder och en del videoinspelningar som jag hade tänkt bjuda på när jag väl har tid att gå igenom dom. Nu ska vi iväg och käka middag. Och eftersom jag är den som har bott här ett tag förlitar sig mitt besök på att jag ska hitta vägen. Ni som känner mig bör vara lika oroliga som jag.. Kram på er!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0