Friends!

 
 
Idag har jag gått igenom, vad det känns som, alla bilder på min dator. Fan vad jag har skrattat! Inte förän idag slog det mig hur jäkligt många bra stunder man faktiskt lyckats fånga på bild! Precis innan jag klev på planet hit så fick jag en ruggigt fin present av bästa Bledar. Det räckte inte med att han skämde bort mig med en MK-plånbok, utan inuti fanns ett brev som framkallande en och annan tår. Vet ni hur många gånger jag läst det under tiden jag har varit här? Själv har jag tappat räkningen. Det finns inga ord för hur mycket ord på ett vitt a4 kan betyda. Detta brev kan jag leva på i många, många år till. 
 
Nu när jag tänker, så var det inte så länge sen. Inte ens en månad sen vi sa hejdå, men det känns som evigheter sen. Det var kul, to take a walk down the memory lane. Känns liksom overkligt att allt har hänt i samma liv. Finns så mycket från förr som är kul att titta på idag. På tal om the past, här vill jag faktiskt passa på att hylla två tjejer som jag har många goa minnen med!
 
Veronica och Natta, era sjuka jävlar. Hahaha, glömmer aldrig när Veronica sov med skolkatalogen tätt, tätt intill sin kropp. Eller när Natta slängde pannkakor i luften mitt i natten på min födelsedag. Jag är stolt över vad ni har åstadkommit i livet, hittills. Jag är också stolt över vilka fina människor ni är idag. Det är kul, att ha fått vara en del av er resa. Det är mycket ni har gått igenom, och så står ni här idag, starkare än någonsin båda två. Det är kul att få se sina kompisar växa, till något superbra. Två helt galna men härliga tjejer, envisa som sjutton men jag vet att allt ni gör är precis det ni vill göra. You're making the best out of life och det glädjer mig! Att ni gör det som bara faller er in i smaken, att ni gör det ni vill. Vad livet än bjussar på så är jag säker på att ni i slutändan, båda två, will be on top of the world! Om inte ni, who will be? Något annat som glädjer mig är att, hur ofta/sällan vi än hörs av så vet jag, någonstans i hjärtat att det alltid finns två kloka tjejer jag kan vända mig till för bra råd. Inte behöver jag någon Dr Phil här inte..

paddan skriver:

loveuuuuuuuuuu!!!!!
(&hejhej virre)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0