Don't know what you call it, I call it breakfast

 
 
 
 
Hej vänner! Har fått någon obsession with smoothies så jag dricker det som vatten typ! Nej men en till frukost är gött. Finns ju tusen olika sätt man kan göra smoothies på, jag brukar köra vanilj-/blåbärsyoughurt med frukt och bär, blir både gott och mättande. Idag körde jag på vaniljyoughurt med melon, mango och hallon. Om det var någon som undrade...... Och sen lite mackor och en sallad på det and you're ready to rock the day!  
 
Och så blev det ett helt inlägg om smoothies. Bra jobbat. Ikväll ska jag förresten försöka visa er lite shopping, har rätt mycket nytt som ni inte har fått se. Frågan är, om ni någonsin kommer få göra det.. Kanske ska göra en video istället för att fota allt? Eller vad säger ni? Något att fundera på.. Nej, nu ska jag ta tag i verkligheten. Ha det!
 
Ps. Anton, du räknas som a lady i inlägget nedan. Ds. 

Anonym skriver:

im all man


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0