We have a birthday kid!

 
 
När man har sovit typ tre timmar och står och flippar pannkakor vid halv 7 på morgonen, en söndag dessutom, då vet man att det är för någon man älskar. Stod vid spisen med halvöppna ögon och kom att tänka på när Natta stod i mitt kök för ett par år sen och flippade pannkakor på min födelsedag, mitt i natten. Veronica hade som vanligt uppsatt hår, snedlugg och gjorde jag vet inte vad medan jag själv rockade min rosa hello kitty pyjamas i uppsatt hår och diadem. Oh lord...... Looking back is not always a good thing...
 
Idag fyller i alla fall en av mina systrar år! Det blev sång med frukost på sängen, presenter och en nougattårta jag  bakat som kan ge vilken människa som helst, diabetes. Och när det gäller bilderna, kvalite framför kvantitet. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0