Vad pratar jag om?

 
Ni vet hur det är, man borde sova men man är alldels klarvaken och då passar alla tusen tankar på att ta tillfället i akt och mosa ens hjärna till typ potatismos. 
 
Dom här sena nätterna får mig att tro att jag är 1. dr phil eller 2. årets komiker. Haha, den meningen..... jag är full av sarkasm during these nights, when I'm not dr phil så att säga. Eller, nu när man tänker efter ligger det en ganska hög grav av sarkasm i det med... Stackars the friends som har världens deep talks och vill ha råd på nätterna, söker hjälp hos någon som i allra högsta grad behöver en psykisk undersökning. 
 
...... Förutom dom två förstnämnda kan jag bli jävligt sentimental också. Det händer typ en gång varannan månad (om ens det) nu för tiden men tydligen ville livet att den dagen skulle vara idag. Tror mannen där uppe ville sätta pricken över i:et på min kväll eftersom det blev förlust för både Sverige och England. Förutom det så fällde jag en tår när jag såg en One Direction video............ Oh God, what is happening to me? 
 
Sen vet jag inte ens vad bilden har med texten att göra men men, att saker och ting inte går hand i hand har ingen människa dött av. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0