Två


 
Long time, no see fellas. Har hamnat i stadiet innan man sakta men säkert glider på en räkmacka och blir sjuk, unknown disease so far eftersom symptomen är hurting everywhere.... Om någon vet vad det är, call me.
 
Idag tog jag i alla fall mig igenom hela dagen på utbildningen jag för tillfället går på, En kort men lärarorik sådan. God, I miss school...... Vänta. Va? Saknar typ mina mornar när jag springer med frukosten i handen till bussen......och missar den. Det var tider det.
 
Och på tal om tider! Såg att jag hade ett arbetspass i december som är mellan 09.00-02.00!? Det är typ 17h....  Hoppas att jag på något sätt missuppfatta det hela. Får kolla närmre på det där. Dags att sova.... igen. Farväl.... Tills nästa gång bjuder jag på lite skön musik för era öron.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0