TUMBLR

 
Hej på er! Är galet sugen på taccos, så jag ska försöka få dom övriga att gå med på mitt middagsförslag! Fredag och taccos, gäller inte den regeln i alla hushåll? Har nog inte käkat det sen jag och Natta åt det på ett mexikanskt ställe i Wimbledon. Annorlunda om man jämförde med svensk taccos men det gick ner i magen!
 
Äntligen fredag iaf! Hur härligt? Jag började dagen precis som alla andra dagar (förutom igår då jag mådde bajs) med en skön löprunda längs vattnet, stranden och hela faderullan. Riktigt gött! Hur som helst, jag tänkte bara berätta för er att jag på sidan av bloggen har en tumblr där jag bjuder på ett gäng inspirationsbilder och sköna citat. Tanken är väl, eller jag har nog ingen tanke egentligen. Vill väl mest att det ska vara en inspirerande och peppande liten tumblr. No cheesy lovequotes thouuugh ;) Ni hittar min tumblr HÄR!
 
Ha en fin fredag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0