The week so far



Salut! What's up? Estoy enfermo. Oh man, me so international. 
 
Min vecka so far, well what to say? Fått årets smäll i ansiktet av nordpolens kyla när jag klivit utanför dörren på morgonen.. Fyfan vad kallt. Fick gömma mig i min stora halsduk som mamma trodde var ett täcke när hon för ett tag sedan ringde mig på Facetime.. "Varför har du ditt täcke med dig när du är ute?" ...... Mamma ♡♡
 
Har i alla fall fått chansen att luncha med mina arbetskollegor där maten påminde om skolmaten. Utöver det var jag, som ni ser otroligt produktiv under tisdagens "lektion". Tur att ingen behövde ta anteckningar från mig, det hade inte blivit många anteckningar....... 
 
Jag och arbetskollegorna har även fått lära känna vår chef en del, och det är mycket möjligt att han faktiskt kan vara en av Sveriges bästa. Har mycket bra att säga om honom so far men det känns väldigt tragiskt att göra ett inlägg om sin chef.... Tror i alla fall att vi är ett bra gäng som kommer do a kick ass job på årets stora gala!
 
Det var en bra måndag och tisdag, mindre bra onsdag då jag pendlat mellan sängen och toaletten. Men nu kom mina fina systrar hem med lite gott, så det finns väl en liten fördel med att vara yngst och sjuk på samma gång ;) let's stay sick for a while... Haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0