NUXE PARIS

 
 
Hej vänner! Som tjej (och kille, hej Anton!) faller det väl in i vardagsrutinerna att ta hand om huden, hoppas jag. Som att till exempel skölja och smörja in båda morgon och kväll. Det är mycket viktigare än vad man tror! Nu till vintern brukar min hy bli torrare än vanligt och i år slog det nog rekord, och vintern har inte ens kommit? Well, I tell you, it sucks.
 
Många som får torr hy vid kallare tider på året stärker upp sina hudvårdsprodukter med någonting som har mer näring och bättre skydd, alltså är det bra om man inte använder samma kräm året runt. Själv kör jag på fetare krämer mot hösten/vintern så till er som också gör det vill jag tipsa om produkter från Nuxe! Under krämen använder jag även den HÄR som är en olja för ansiktet, kroppen och även hår. Är förvånad över hur bra produkterna är, kände en skillnad redan efter första gången! Så, TIPS TIPS TIPS!! Dom finns att köpa på apoteket och priserna ligger mellan 200-300kr, i alla fall krämen och oljan. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0