November, a year ago

 
Lite bilder från november, förra året!? Jag börjar nästan undra vad jag har gjort dom senaste 365 dagarna eftersom detta känns som typ, igår.
 
Låt oss summera the last years november bara för att make myself more miserable över att min liv just idag är otroligt boring.
 
Jag var dränkt i plugg och ville hoppa ut genom varje fönster jag kunde se på jensen men hade som tur Alex som bodde nära skolan och kunde rymma till honom för allt ifrån lunch till powernaps, så att hoppa ut genom något fönster blev det inte. I tried really hard för att hitta excuses to not study. Mitt största problem varje fredag var om jag skulle stanna hemma och ta itu med allt plugg jag hade eller gå ut och parta, 8/10 fall blev det fest så jag kan väl säga att jag levde efter mottot yolo. Det blev mycket fest med bland annat Alex, Quan och Peter. Men när jag väl bestämde mig för att chilla hemma med en pizza och så ledde det till att jag fick spenderade halva natten på akuten. 
 
På tal om fest, första gången jag gick ut med ett par gamla klasskompisar after a break up mötte jag av en slump en väldigt fin kille på bussen när jag mer eller mindre såg ut som en dränkt katt. Jag säger bara, rätt buss och rätt tid för av någon konstig anledningen hade vi kontakt ett bra tag framöver. So if you're waiting for the right guy, åk mer buss. Det är där the magic happens. Det visade sig att han visserligen inte var min the right guy men det var långa telefonsamtal på nätterna, det ledde till få timmars sömn och en inte så närvarande tjej i skolan då jag kände att det inte fanns bättre lägen än på genomgångerna att ta en tupplur. 
 
Och precis som alla andra år när det har varit november bar jag färgglada outfits för att liva upp höstmörkret. Hög grad av sarkasm eftersom jag mer eller mindre jämt såg ut som jag varit på begravning. Men jag gjorde ett tappert försök och grävde i min byrå efter något färgglatt, vilket ledde till att jag hittade mina levi's byxor, mörkblåa men ändå. Blåa. 
 
Good God......... om jag var deppig över the life I had november 2012, borde jag i denna stund typ skriva ett testamente och planera min begravning.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0