Looking back

 
Gick av någon anledning in på en gammal blogg jag hade under högstadiet. Många fina bilder och texter som jag för tillfället dör av garv åt. What happend liksom, I was so hilarious. Var jag hög eller bara allmänt störd? 
 
Förutom ett gäng väldigt smickrande bilder på både outfits (varför sa ingen åt mig att slänga allt jag hade i min garderob?) och mina vänner så hittade jag mitt bland allting, en lååååång text om vad man gör/hur man går vidare efter att man har blivit dumpad. 15 bast och aldrig haft ett förhållande, tekniskt sätt aldrig riktigt blivit dumpad- hur smarta råd kan det finnas undrar man. Själv tänkte jag, what the fuck, why did I choose to commit social suicide at that age? Jag fortsätter läsa och blundar med ena ögat för rädslan över vad jag har skrivit i den texten. 
 
 
......
Klart. What the fuck!? Var jag så smart när jag var 15? Vad gick fel?
 
Överlag hade jag väl ett rätt roligt liv under högstadiet även om jag då förmodligen tyckte många dagar var rena helvetet. Jag hade förövrigt en mer händelserik vardag än vad jag har idag, sådär 4 år senare.......... Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Kanske sova? Så får det bli. 

Sara skriver:

HAHHAAHAHA same here -.-
Inte så mycket händelserikt liv nuförtiden =/
saknar våra tider :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0