Liten blir stor

 
 
 
Stanna tiden någon! Det känns som igår, första gången jag höll lilleman i mina armar på BB och jag var så jävla rädd för han var så liten och skör. Idag är han lite tjockare, har ett par gosiga kinder man hela tiden vill nypa i (dryg moster) och inte nog med det så kan han sitta, helt själv!? Sinnes.. Snart är han väl längre än mig och kan säga emot när jag vill nypa i hans kinder. Noooooooo, må den dagen vara far away.  
 
Fredag idag i alla fall, inte lika mycket glädje som övriga fredagar eftersom det känns som om hela veckan har bestått av en och samma dag, stuck on repeat. That's the awesome life while you're sick. Hade dock inte suttit fel med en kväll tillsammans med Kevin alternativt ett par timmar med Alex och Sebbe när dom skämmer ut sig på krogen, men men det tar vi när jag landat på hemmaplan. Hoppas ni har en fet fredagskväll!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0