Dom nya favoriterna

 
 
 
Hej på er! Hur är läget? Här är allt bra, jag ska strax ta och hoppa in i duschen och sedan springa iväg till jobbet. Måndag och ny vecka, och precis som vanligt är det alltid extra mycket som ska göras i början på veckan. Längtar redan tills dagen är slut så jag kan få nöta Prison break och kanske ett och annat avsnitt av Broadchurch. Har ni sett Broadchurch? Har för mig att den går på fyran, eller så visas den bara på tv4 play? Riktigt bra iaf, ett tips till er som för tillfället inte har några serier att kika på (Hej Natta!).
 
Innan jag sticker iväg tänkte jag bara visa er mina två nya tillskott. En skön tröja och ett nytt och fint fodral till min älskade dator. Jag matchar sällan silver och guld men jag kunde inte stå emot det svarta fodralet. Det fanns även i vitt, dock med en annan modell som jag inte alls gillade, plus att det lär nog ha blivit skitigt efter en vecka så att svart fick det bli. Jag är nöjd! 
 
Nu måste jag röra på mig. Ha det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0