Bra torsdag!

 

 
Tro det eller ej, jag mötte upp en kompis (den enda jag känner som inte tillhör familjen här nere.....) för både plugg och käk idag. Vi började på världens mysigaste restaurang där vi delade på typ den bästa pastan jag ätit på länge och en tallrik med dolmar, tsatziki, hummus, tabbouli mm. Sedan gick vi vidare och hamnade i diabeteshimlen där vi stod och hade beslutsångest i typ 20 minuter, utan att överdriva... Stackars kassörskan som fick svara på typ 10 frågor inom loppet av 60 sekunder. Deras sötsaker gjorde ingen rättvisa på bild så jag gjorde en kort truddilutt så ni också kan få vara med........... through the cyberworld. Man är väl lite bloggskadad. Glöm inte att ändra till 720p (!!!!!!!) så blir det finfint.
 
Vi beslöt oss för att beställa in "spagetti"-tallrikarna som var glass gjorda som spagetti. Den ena var för söt och den andra var inte tillräckligt söt men det är väl därför ordet kombination finns. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0