20 november

 
Produktiv dag! En klapp på axeln för det. Har fått väldigt mycket gjort och känt mig som årets hemmafru without a husband.. Tog mig till och med i kragen och bokade en biljett hem för ynka 300 spänn, tror jag aldrig rest så billigt genom halva Sverige? Det känns helt jävla underbart även om det bara är i ett par dagar men att få hänga med Natta och ha sällskap medan man sitter och skiter. Jafan, det låter finfint. What is wrong with our friendship? 
 
Förresten, har jag sovit det senaste halvåret? Eller är jag bara allmänt efterbliven? När åkte jag tåg sist ens? Dom har tydligen börjat med gratis internet (!!!!!!!!!) ombord OCH sj 3000!? Whaaaaaat? Sist betalade jag en hundring för 30 minuters internet varav 10 minuter gick åt, åt att logga in :) :) :) 
 
Nu ska jag kick back, se efterlyst och sen ett par avsnitt av prison break. Kom på mig själv för inte så länge sen att jag sitter och skriker åt situationer och pratar med karraktärerna under typ, varje avsnitt. Fantastiskt...... 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0