Tänk om alla skulle våga göra det man aldrig annars brukar


Uppdatering från en pigg och glad tjej. Not. Jag blev kvar i huvudstaden över natten och kom hem någon gång på eftermiddagen idag. Lite häng med ett par härliga tjejer och sedan mötte jag upp Sebbe och Alex för en liten utekväll. Som vanligt håller man inte alls ihop med sitt sällskap, man springer fram och tillbaka bland olika sällskap och hejade på var och annan person, ni vet hur det är. 

Vi började på pitchers, svängde förbi hedrliga Pluto som va the same sen jag var där sist, samma människor, samma låtar och samma stämning, och gick sedan tillbaka till Pitchers. Vi avslutade kvällen på donken och jag tror inte donken har smakat så gott på länge. Det var i alla fall så jävla kul att få träffa så många kompisar!! Gick (!!!) hem med sällskap och kände konstigt nog lite ånger. Tänk om alla skulle våga göra det man aldrig annars brukar.. Men våga är inte alltid lätt. Landade i sängen för ett litet tag sen och här vill jag ligga den kommande veckan..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0