Snapshots

 
Var hälsad den mest stressade helgen på flera månader! Fyfan vilken turbulent vecka det har varit... Hjärnan har fått jobba i högvarv och jag känner SÅHÄR just nu. För en gångs skull vill jag att helgen ska gå fort, jävligt fort. 
 
Igår var jag och lunchade på Haket tillsammans med ett av mina syskon, sedan blindfoldade jag henne through the city för en liten överraskning. Hon blev minst sagt nöjd! Hoppas jag. Jag jobbar både idag och imorgon, elva timmar på varje pass men det ryktas om att bland annat Agnes, Loreen, Darin och Timbaktu kommer så förhoppningsvis leverar dom skön livemusik som får elva timmar att kännas som... Mindre än elva timmar. Må jag med min dåliga hörsel bara höra vad som önskas av alla gäster. På söndag ska vi hinna med mycken, den ser stressig ut so far men lite födelsedagsfirande ska vi hinna med. 
 
Vi hörs när vi hörs! Ha en fet helg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0