Market city

 
 
 
 
 
 
Var hälsad mina barn! Vi var uppe vid fem imorse.. Omöjligt att somna om. Jetlaged or what? Det var rätt grått och trist när vi vaknade men det klarnade upp ganska fort och sedan dess har vi sprungit runt i shorts och linne med solbrillorna på huvudet och lökat sönder i solen. 
 
Vi började dagen med att gå en runda genom China town och sedan har vi hängt i Market city, en stor galleria med saleskyltar i varenda butik. Helt galet mycket folk överallt vilket resulterade i att vi tappade bort varandra minst tio gånger. Shoppingen här har ett asbra utbud
 
Nu ska jag packa lite, sedan ta en dusch innan jag dränks i mitt egna svett och göra mig i ordning för ikväll. Imorgon åker vi vidare mot hunters valley. Det kommer nog bli askul!
 
Puss å kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0