Julklappar under 500-lappen

 
gift for girls
 
smink från nars och bobbi brown // parfym från ralph lauren // ansiktsprodukter från clinique // produkter för kroppen från "I love.." // plånböcker från michael kors // iphonecases från brandymelvilleusa och hm // flowerbomb kroppsolja och ljus från viktor&rolf // t-shirt från aeropostale // mössa från cogles // halsband från only // ring från missselfridge
 
 
 
gift for boys
skor från vans // korthållare från connox // skjorta och helsvart jacka från nelly // tröja, halsduk, kallingar och phone case från hugo boss // mössor från nudie // jacka med vita detaljer och klocka från river island // parfym från ralph lauren // hörlurar från wesc

Var hälsad mina barn! Eftersom julen närmar sig tänkte jag att jag kunde dämpa er köpa-presenter-ångest since I'm the master of gifts........... Vem försöker jag lura? Jag är sämst på att köpa presenter. Därför skjuter jag ju alltid på det till sista minuten. Lika stressigt varennda år. Men det brukar lösa sig, något år fick en familjemedlem mandariner :) :) 
 
Här ovan har ni i alla fall lite tips på vad ni kan köpa till era love ones för under 500 riksdaler. Till tjejer går det alltid hem med accessoarer och beautythings, för er som vill köra på ett säkert kort. Och till killar vågar jag inte säga något för vem fan vet vad dom vill ha egentligen........... Har man inte en enda krona kan man alltid ge gosiga kramar eller en och annan teckning, det brukar gå hem hos speciellt föräldrar och mor-/farföräldrar och sen drar man bara "det är tanken som räknas!". Börja för guds (och din.. och för den som ska få presenten) skull i god tid! Lycka till!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0