Igenkända ansikten och lyckorus



Hej vänner! Hur har ni det? Jag har det amaziiiiiing. Borta bra, hemma bäst. Jag har hunnit landa på hemmaplan sen vi hördes sist, sett igenkända ansikten och fått krama om goa vänner so far. Lycka i hög grad när man får krama om människor man älskar.

Sitter för tillfället på tåget mot Stockholm för lite spännande grejer. Jag har faktiskt lite att berätta för er men tar det lite längre fram när allt är spikat. Jag ska även hinna gosa med min lilla prins och återförenas with a London pal! Bra dag. Hann till och med, av en slump få krama om Vendela imorse när min plan bara var att köpa något litet att äta. Gjorde min morgon! Det här med igenkända ansikten, varma kramar och ett lyckorus i kroppen. Det är grejer det.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0