Första advent

 
Det är söndag, första december OCH första advent!!!!! Ultimata mysdagen........ för alla som har någon att mysa med så att säga. Till er som har det, grattis :) :) :) Själv har jag spenderat dagen i all ära med scofield och gänget. Man vet att man kollat på ett par avsnitt när man börjar drömma om att man är en av fångarna som lyckats rymma och försöker hitta ett lugnt ställe där man kan slå sig ner utan att behöva tänka på att man är efterlyst i hela landet. Passande nog, så börjar vissa tydligen fira nyår i förskott och fyrverkerierna blir till pistolskott i mina drömmar. Ännu värre att jag lekte att jag var en av fångarna och låtsades skjuta min syster utanför pappas jobb.. god why am I even telling you guys this? Inte okej någonstans.... Vi avslutade kvällen med lite gott i alla fall så jag är nöjd.
 
Nu ska jag fortsätta försöka ge Veronica dåligt samvete, eller mordhota henne.
Mvh, den nya medlemmen i fox river 8.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0