Dress up

 
Om förhoppningsvis inte så många dagar dumpar den här mucho muchoooo fina klänningen ner i brevlådan. Ja, mucho är typ det enda jag kan på spanska.. OCH caballo. Ni kan ju förstå hur kommunikationen var mellan mig och min icke-engelsk-talande-spanjor-roomie var. Ingen kommunikation alls :) :) Både första och andra roomien var spanjorer, men som tur var den första master of english and maps så hon ledde mig överallt, thank God. Jag såg ju hur det gick när vi fick splittras och jag kom to the no-english-speaking-girl, well jag kan kort sagt säga att jag inte alltid åkte rätt. 
 
Back to the dress. Synd att jag ej ska ta studenten igen...... Men jag ska nog kunna klura ut ett tillfälle to wear this one. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0