Även om solen går ner så kommer den att gå upp igen

 
Hola mi amigos! What's up? Jag sitter och njuter av min lediga helg! Nästa blir minst sagt lugn.... Må det inte komma en till storm bara. Förra gången det var storm bröts en fet gren av från trädet utanför och landade mitt på gatan och sen kom Sven med djävulsvindar. Jag vet inte hur ni har haft det men här var det KAOS. Bilar som välte, översvämning och så haglade det stora vita kulor som gjorde APONT!!!! Vafan var det liksom, kändes som om snöade snöbollar. Höll mig inne så mycket som möjligt men när jag väl klev utanför porten flög jag som en liten plastpåse i en virvelvind. Och sen så hörde jag att folk dött? Whaaaat! Det räcker Sven.
 
Nu ligger det i alla fall liiiite snö på marken, mest slask... Mindre kul, mindre kul. Den mysigaste månaden under vinterhalvåret är lätt december för mig, alla laddar inför julen med massa ljus och alla webbshoppar fylls på med fina och glittriga klänningar inför nyår. På tal om det, vill ni ha tips på lite nyårsklänningar? Kanske kan knåpa ihop ett litet collage. Nu ska jag luta mig tillbaka och fortsätta se på prison break, snart säsong 4!! 
 
Justja, Cassie hälsar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0