5 december



Ni tjejer vet hur dyrt det är att testa sig fram för att hitta produkter som passar ens hy och som även ger ett bra resultat. Nuxe ansiktsprodukter är numera den nya serien jag använder mig av, och för en gångs skull tror jag att jag har hittat något som jag kommer hålla fast vid! Det jag gillar med NUXE är såklart att produkterna innehåller naturliga ämnen vilket gör att dom är väldigt snälla mot huden och det känns helt jävla fantastiskt in da face. Dom kostar lite mer, men det är värt varenda krona för ni anar inte hur mycket skit det finns i dom lite billigare varianterna, MEN man använder såklart det som man känner passar en bäst. 
 
The cleansing milk tuben (den första) rensar mycket på ytan och är väldigt praktisk då det går att vrida på "pumpen" och därmed "låsa" så att det inte pumpas ut automatiskt när man typ, reser.. Och så kommer man fram och det ligger rengöringsmjölk i hela resväskan. Självmordsscenario. 
 
Den andra är en gel som jobbar mer på djupet och öppnar upp porerna så den kan man använda i t-zonen nu på vintern och sedan i hela ansiktet på sommaren. Mucho bra. Sedan är det en toner, olja och ansiktskräm. Oljan finns i en större förpackning och går på ca 300kr, men det är ju väldigt praktiskt att ha en liten med sig när man ska ut och ska resa så en mini är i dagsläget precis vad jag behöver! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0