24 december

bild från december 2012
 
Jag misstänker att jag inte är den enda som vill ha en vit jul. Jul = snö men tydligen inte i år. Och tur är väl det, för som ni vet åker jag mot varmare breddgrader idag och jag skulle på riktigt gråta om jag hade behövt sätta mig på ett plan på julafton när snön ligger fint på marken och glittrar i mörkret. Är det skadeglädje jag känner? Mycket, mycket möjligt mina vänner. Nu är det bara svinkallt och grått så jag ger mig med nöje av även om jag älskat julen så länge jag kan minnas.
 
Jag lovade ju er att breaka en nyhet innan jag ger mig av. Som ni vet hoppade jag av min kurs i London tidigare än förväntat och har sedan dess bott och jobbat i Helsingborg vilket har varit väldigt kul då jag har haft turen på min sida och fått jobba med väldigt bra arbetskollegor, men nyår är på g och jag är redo för lite nytt. Alla är redo för något nytt när nyår närmar sig. In med det nya och ut med det gamla. Därför har jag bestämt mig för att gå vidare i livet och flytta igen. Den här gången till Stockholm! Jag är SÅ nöjd över det här beslutet och tror faktiskt att jag kommer trivas riktigt bra. Det är ingenting jag har planerat länge, faktum är att det kom ganska spontant men spontant är bäst och jag är säker på att det kommer vara en bra början på det nya året.

Innan jag rundar av vill jag passa på att önska er en riktigt god jul och ett vackert nyår! Ska göra mitt bästa gällande uppdateringen när jag väl landat! Ha det! 

Sara skriver:

Har du hittat lägenhet?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0