10 nyårsklänningar

 
Dresses for the new year!
 
 
 
 
 
 1. Missguided // 2. Zara // 3 & 4. Topshop // 5. Motelrocks // 6 & 7. Ivyrevel // 8. Madlady // 9 & 10. Rebecca Stella for Nelly 
 
Jag vet inte hur många av er det är som har en nyårsklänning redo för nyår men jag antar att dom flesta fortfarande är på jakt efter en även om det är ett litet tag kvar. Ja, killar, det tar tid att hitta the perfect one och ja, jag önskar ibland (rätt ofta faktiskt) att jag vore kille, dels för att killmodet är så jävla snyggt men också för att killar inte behöver lägga ner lika mycket tid på en outfit som tjejer. 
 
Jag tycker i alla fall att every lady on this earth förtjänar att fira in varje nyår med en klänning som glittrar i mörkret. Det finns inget som heter för mycket glitter eller paljetter när det kommer till nyår. Just do what Rihanna says and shine bright like a diamooooond


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0