01.10 am

 
Hur har ni det mina vänner? Jag har det helt underbart och jag önskar att alla kunde få chansen att åka till Australien för att uppleva miljön och hela faderullan med egna ögon för allting är så jävla häftigt och fint. Kämpade som fan med att hålla ögonen öppna när vi satt i bilen på väg mot restaurangen tidigare ikväll för att jag inte ville missa något..... Något jag fick sota för under middagen. Men jag summerar min kväll med ett ord: matkoma. Hade jag haft byxor på mig hade jag fått knäppa upp knappen och dra ner gylften för att kunna andas. Ville till och med lägga mig raklång på golvet och sova direkt efter maten. 
 
Imorgon bitti ska vi åka på en roadtrip mot hunter valley, så jag borde väl sova. Min systemkamera ligger i resväskan hos brorsan för tillfället så att jag knäpper än så länge mest bilder med min g12 och kommer göra det under dagarna vi bor där borta också. Men det är bättre än inget. Ska försöka filma också så ni kan få en liten filmsnuttis.
 
Nu tänker jag utnyttja mina timmar av internet som jag nyligen köpt. Dagens kids, går inte en dag utan internet... Vet ej om det är bra eller dåligt men men. Soliga och svettiga kramar till er alla. PUSS!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0