Stockholm

 
 
 
Hej vänner! Sorry att det har varit rätt tyst här på bloggen. Jag kände att jag ville ta vara på min sista tid med familjen i Skåne innan jag begav mig norrut. Veckorna gick riktigt fort, nu när jag tänker efter men som vanligt var det ett nöje av att hänga där nere. Nästa gång jag träffar Skånegänget, är vi i ett soligt Australien, på julafton. Det, om något kommer vara riktigt kul! 
 
I fredags tog jag mitt första farväl, sedan tog jag och pappa flyget till Stockholm. Vi flög precis när det var solnedgång och det kan ha varit det finaste jag sett när jag har suttit på ett flygplan, och velat gråta samtidigt. Utöver att vi landat i huvudstaden har helgen bjudit på dop! Aldrig varit på ett dop förut men jäklar vad fint det var. Full rulle hela dagen lång så alla somnade nog mätta och belåtna. Och efter en lång lördag bestämde vi oss för att äta lunch på en japansk restaurang, skeptisk till en början men det var faktiskt väldigt gott! Synd att vi fick stressa ihjäl oss för att hinna till pappas flyg, eftersom han ändå missade det.. Just great. Men jag är för tillfället kvar i huvudstaden, lite närmre hem än vad jag var innan så det känns skönt. Innan det är dags att åka hem hade jag tänkt hinna med lite shopping, trots ett bagage på över 20kg.. 
 
Hoppas ni mår bra iaf! Jag försöker njuta in till det sista av min sommar innan jag sätter mig bakom skolbänken igen. Känns som det har varit en lång och hektisk helg, ska ta och luta mig tillbaka och påbörja gossip girl serien.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0