Friends are the family you choose

 
Hej vänner! Yesterday killed me. För det första strulade tunnelbanan i Stockholm på grund av en olycka. Tog mig säkert en timme att åka hem till syrran, vilket vanligtvis gå på ca 20 minuter. Vilsen turist, eftersom jag fick byta tunnelbana, tvärbana och Gud vet vad hundra gånger. Med tanke på allting valde jag att ta en taxi till centralen, lätt att vara efterklok när vi väl satt fast i årets bilkö. Ett par minuter innan tåget går springer jag genom centralen som en svettig babian och möter upp Firat. Vi springer som två vilsna apor till tåget och så visar det sig att det är försenat.. Försening efter försening, helt plötsligt bytte dom spår också. Det hela slutade med en försening på 50 minuter. Bra jobbat SJ! 
 
Imorse var jag uppe redan vid 7 för att tvätta (alltså, jag förvånar mig själv) och sedan råkade jag somnade om vilket resulterade i att mina kläder inte hann torkas. Haha. Annars har jag spenderat dagen med mamma, shoppat lite och sedan träffat grabbarna. 
 
Vi hörs imorgon istället! Då ska ni få se på lite shopping osv, puss!

cassie skriver:

olalala ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0